6.4.09

LIRIK: Sepasang Sudu

Masa pun berlalu
dan kita tak mahu
bangun dan pergi dari situ
Kau pandang aku
Ku pandang bawah
kerana ku takut wajahku berubah

Sepasang sudu di atas pinggan
bersua dan menari bersama
Sepasang gelas terisi air
diangkat dan diteguk malas

Mengapa kita terdiam sahaja
sedangkan kita mahu yang serupa

Masa pun berlalu
dan kita tak mahu
bangun dan pergi dari situ
Kau pandang aku
Ku pandang bawah
kerana ku takut wajahku berubah

Masa pun berlalu
dan kita tak mahu
kenangkan luka dahulu
Kau pandang aku
Ku pandang depan
kerana ku mahu berikan
jawapan

Sepasang pemimpi penuh harapan
berkongsi dan memberi tepukan
sepasang hati diam berbekas
menyanyi dan berlagu merdu

Mengapa kita terdiam sahaja
sedangkan kita mahu yang serupa

Masa pun berlalu
dan kita tak mahu
bangun dan pergi dari situ
Kau pandang aku
Ku pandang bawah
kerana ku takut wajahku berubah

Masa pun berlalu
dan kita tak mahu
kenangkan luka dahulu
Kau pandang aku
Ku pandang depan
kerana ku mahu berikan
jawapan

Lagu dan lirik oleh Ana Raffali (© 2007-2009 anaraffali muzik)

[Lagu lama yang baru nak dikeluarkan. Rakaman ini turut menampilkan Cik Wani sebagai suara kedua dan telah dimuat-naik di ReverbNation.]

7 ulasan: